Logo Karkonoskiego Sejmiku Osób niepełnosprawnych

Zapy­ta­nie ofer­to­we nr 01/10/2019

zapytanie 01 10 2019doty­czą­ce przy­go­to­wa­nia i prze­pro­wa­dze­nia kam­pa­nii promocyjnej

 w ramach pro­jek­tu „OD STA­ŻY­STY DO SPE­CJA­LI­STY:  AKTY­WI­ZA­CJA ZAWO­DO­WA OSÓB Z NIE­PEŁ­NO­SPRAW­NO­ŚCIA­MI POPRZEZ STA­ŻE W ADMI­NI­STRA­CJI PUBLICZ­NEJ” współ­fi­nan­so­wa­ne­go ze środ­ków Pań­stwo­we­go Fun­du­szu Reha­bi­li­ta­cji Osób Nie­peł­no­spraw­nych ramach pilo­ta­żo­we­go pro­gra­mu “Sta­bil­ne zatrud­nie­nie — oso­by nie­peł­no­spraw­ne w admi­ni­stra­cji i służ­bie publicznej”

Kar­ko­no­ski Sej­mik Osób Nie­peł­no­spraw­nych (zwa­ny dalej: Zama­wia­ją­cym), adres: 58–500 Jele­nia Góra, ul: Os. Robot­ni­cze 47a, zwra­ca się z proś­bą o przed­sta­wie­nie ofer­ty cenowej.

 OKRE­ŚLE­NIE TRY­BU ZAMÓWIENIA:

Niniej­sze postę­po­wa­nie pro­wa­dzo­ne jest zgod­nie z zasa­dą kon­ku­ren­cyj­no­ści okre­ślo­ną w Wytycz­nych w zakre­sie kwa­li­fi­ko­wal­no­ści kosz­tów w ramach art. 36 usta­wy o reha­bi­li­ta­cji zawo­do­wej i spo­łecz­nej oraz zatrud­nia­niu osób nie­peł­no­spraw­nych ( zał. Nr 8 do Zasad wspie­ra­nia reali­za­cji zadań)

  1. OPIS PRZED­MIO­TU ZAMÓWIENIA
  2. Przed­mio­tem zamó­wie­nia jest przy­go­to­wa­nie pro­jek­tu kam­pa­nii pro­mo­cyj­nej w/w pro­jek­tu, a w dal­szej kolej­no­ści (po zatwier­dze­niu pro­jek­tu) prze­pro­wa­dze­nie kam­pa­nii promocyjnej.

- przy­go­to­wa­nie kon­cep­cji kam­pa­nii pro­mo­cyj­nej z opi­sem narzę­dzi uży­tych do prze­pro­wa­dze­nia kam­pa­nii promocyjnej 

- har­mo­no­gram wykonawczy

  1. Kam­pa­nia musi/zą speł­niać nastę­pu­ją­ce wymagania:

Dotar­cie do odbior­ców z woje­wódz­twa mazo­wiec­kie­go, ślą­skie­go, dol­no­ślą­skie­go, lubu­skie­go i opolskiego

Pro­wa­dze­nie kam­pa­nii w okre­sie 3 miesięcy

  1. WSPÓL­NY SŁOW­NIK ZAMÓ­WIEŃ (CPV)

79340000–9 usłu­gi rekla­mo­we i marketingowe

79341000–6 usłu­gi reklamowe

79341100–7 dorad­cze usłu­gi reklamowe

  1. ZADA­NIA PO STRO­NIE WYKONAWCY 

Wyko­naw­ca zobo­wią­za­ny jest do:

  1. przy­go­to­wa­nia i prze­ka­za­nia Zama­wia­ją­ce­mu „Pro­jek­tu szcze­gó­ło­wej kam­pa­nii pro­mo­cyj­nej” wraz z kosz­to­ry­sem wyko­naw­czym w ter­mi­nie 5 dni robo­czych od otrzy­ma­nia od Zama­wia­ją­ce­go akcep­ta­cji pro­gra­mu wstęp­ne­go. Pro­gram szcze­gó­ło­wy powsta­je na pod­sta­wie pro­gra­mu ogól­ne­go oraz pozo­sta­je do korek­ty „Pro­gra­mu szcze­gó­ło­we­go” i/lub narzę­dzi, o ile Zama­wia­ją­cy zgło­si Wyko­naw­cy taką koniecz­ność (w ter­mi­nie 5 dni robo­czych od dnia otrzy­ma­nia uwag). Warun­kiem wypła­ty wyna­gro­dze­nia jest ponad­to prze­ka­za­nie Zama­wia­ją­ce­mu sta­ran­nie i popraw­nie uzu­peł­nio­nej oraz peł­nej doku­men­ta­cji doty­czą­cej pro­gra­mu i wyko­na­nia pro­mo­cji w/w pro­jek­tu, zgod­nie z anek­sem nr 1 do umowy.
  2. przy­go­to­wa­nia i prze­pro­wa­dze­nia zada­nia opi­sa­ne­go w pkt 2 przed­miot zamówienia
  3. wydru­ku i dostar­cze­nia Zama­wia­ją­ce­mu wzo­rów mate­ria­łów pro­mo­cyj­nych uży­tych w kam­pa­nii pro­mo­cyj­nej, potwier­dzeń pro­wa­dze­nia kam­pa­nii (np. media­pla­ny, zrzu­ty z ekra­nu, pły­ty z nagra­nia­mi, ulot­ki, pla­ka­ty, bro­szu­ry itp.)
  4. przy­go­to­wa­nia spra­woz­da­nia z prze­pro­wa­dzo­nej kam­pa­nii pro­mo­cyj­nej z uwzględ­nie­niem statystyk
  5. ter­mi­no­we­go roz­li­cze­nia się z prze­pro­wa­dzo­nej kam­pa­nii promocyjnej
  6. odde­le­go­wa­nia oso­by do współ­pra­cy z Zama­wia­ją­cym (z oso­ba­mi zaan­ga­żo­wa­ny­mi w reali­za­cję projektu).
  7. ZADA­NIA PO STRO­NIE ZAMAWIAJĄCEGO 

Zama­wia­ją­cy zobo­wią­zu­je się do:

  1. opra­co­wa­nia i prze­ka­za­nia Wyko­naw­cy for­mu­la­rzy doku­men­tów nie­zbęd­nych do prze­pro­wa­dze­nia kam­pa­nii pro­mo­cyj­nej, słu­żą­cych do potwier­dze­nia pro­wa­dzo­nych dzia­łań w ramach kam­pa­nii promocyjnej
  2. udo­stęp­nie­nia i prze­ka­za­nia Wyko­naw­cy nie­zbęd­nych mate­ria­łów koniecz­nych do prze­pro­wa­dze­nia kam­pa­nii promocyjnej
  3. TER­MIN I MIEJ­SCE WYKO­NA­NIA ZAMÓWIENIA 

 01-12-2019 – 28-02-2020 (szcze­gó­ło­wy har­mo­no­gram do uzgod­nie­nia mię­dzy stronami).

Zama­wia­ją­cy, w szcze­gól­nie uza­sad­nio­nych przy­pad­kach, w poro­zu­mie­niu z Wyko­naw­cą, zastrze­ga sobie pra­wo do wydłu­że­nia bądź skró­ce­nia okre­su reali­za­cji Przed­mio­tu zamówienia

  1. WARUN­KI UDZIA­ŁU W POSTĘPOWANIU: 

O udzie­le­nie zamó­wie­nia mogą się ubie­gać Wyko­naw­cy, którzy:

  1. a) Posia­da­ją upraw­nie­nia do wyko­ny­wa­nia okre­ślo­nej dzia­łal­no­ści lub czyn­no­ści, jeśli prze­pi­sy pra­wa nakła­da­ją obo­wią­zek posia­da­nie takich uprawnień;
  2. b) Dys­po­nu­ją poten­cja­łem tech­nicz­nym do wyko­na­nia zamówienia;
  3. c) przed­ło­żą wypeł­nio­ny oraz pod­pi­sa­ny przez upraw­nio­ne­go przed­sta­wi­cie­la Ofe­ren­ta For­mu­larz ofer­to­wy wraz

z załącz­ni­ka­mi do Zapy­ta­nia ofertowego

Nie­speł­nie­nie cho­ciaż­by jed­ne­go z wymie­nio­nych wyżej warun­ków skut­ko­wać będzie wyklu­cze­niem poten­cjal­ne­go Wyko­naw­cy z postę­po­wa­nia (ofer­tę Wyko­naw­cy wyklu­czo­ne­go uwa­ża się za odrzuconą).

  1. WYŁĄ­CZE­NIE POD­MIO­TÓW POWIĄ­ZA­NYCH Z ZAMA­WIA­JĄ­CYM Z UDZIA­ŁU W POSTĘPOWANIU: 

Zama­wia­ją­cy infor­mu­je, że nie może udzie­lać zamó­wie­nia pod­mio­tom powią­za­nym z nim oso­bo­wo lub kapi­ta­ło­wo. Przez powią­za­nia kapi­ta­ło­we lub oso­bo­we rozu­mie się wza­jem­ne powią­za­nia mię­dzy Zama­wia­ją­cym lub oso­ba­mi upo­waż­nio­ny­mi do zacią­ga­nia zobo­wią­zań w imie­niu Zama­wia­ją­ce­go lub oso­ba­mi wyko­nu­ją­cy­mi w imie­niu Zama­wia­ją­ce­go czyn­no­ści zwią­za­ne z przy­go­to­wa­niem i prze­pro­wa­dze­niem pro­ce­du­ry wybo­ru wyko­naw­cy a wyko­naw­cą, pole­ga­ją­ce w szcze­gól­no­ści na:

  1. a) Uczest­ni­cze­niu w spół­ce jako wspól­nik spół­ki cywil­nej lub spół­ki osobowej;
  2. b) Posia­da­niu co naj­mniej 10% udzia­łów lub akcji;
  3. c) Peł­nie­niu funk­cji człon­ka orga­nu nad­zor­cze­go lub zarzą­dza­ją­ce­go, pro­ku­ren­ta, pełnomocnika;
  4. d) Pozo­sta­wa­niu w związ­ku mał­żeń­skim, w sto­sun­ku pokre­wień­stwa lub powi­no­wac­twa w linii pro­stej, pokre­wień­stwa lub powi­no­wac­twa w linii bocz­nej do dru­gie­go stop­nia lub w sto­sun­ku przy­spo­so­bie­nia opie­ki lub kurateli.
  5. KRY­TE­RIA OCE­NY OFERT I WYBO­RU WYKONAWCY 
  6. W celu wybo­ru naj­ko­rzyst­niej­szej ofer­ty Zama­wia­ją­cy doko­na oce­ny i wybo­ru ofer­ty spo­śród Wyko­naw­ców speł­nia­ją­cych warun­ki okre­ślo­ne w punk­cie 6 i 7 w opar­ciu o kry­te­rium wybo­ru: cena, doświad­cze­nie zawo­do­we, kon­cep­cja kam­pa­nii promocyjnej.
  7. Oce­na doświad­cze­nia zawo­do­we­go Wyko­naw­ców w zakre­sie pro­wa­dze­nia kam­pa­nii promocyjnych/reklamowych/informacyjnych w okre­sie ostat­nich 3 lat zosta­nie prze­pro­wa­dzo­na w opar­ciu o przed­sta­wio­ne przez Wyko­naw­ców wraz z ofer­tą wyka­zy doświad­cze­nia zawo­do­we­go z pro­wa­dze­nia dzia­łań pro­mo­cyj­nych, rekla­mo­wych, infor­ma­cyj­nych popar­te referencjami/rekomendacjami pod­mio­tów zle­ca­ją­cych usługę/i, potwier­dza­ją­cy­mi fakt jej/ich wyko­na­nia w nale­ży­ty sposób.
  8. W przy­pad­ku stwier­dze­nia w ofertach/ofercie oczy­wi­stych omy­łek pisar­skich, rachun­ko­wych bądź innych omy­łek pole­ga­ją­cych na nie­zgod­no­ści ofert/oferty z przed­mio­to­wym zapy­ta­niem Zama­wia­ją­cy wezwie Wyko­naw­cę/-ów do sprostowania.
  9. Ofer­ty zawie­ra­ją­ce bra­ki for­mal­ne, na proś­bę Komi­sji oce­nia­ją­cej mogą zostać uzu­peł­nio­ne w okre­ślo­nym przez Komi­sję ter­mi­nie. Wybo­ru naj­ko­rzyst­niej­szej ofer­ty doko­na Komi­sja. Od doko­na­ne­go wybo­ru nie prze­wi­du­je się odwołań.

SPO­SÓB WYBO­RU WYKONAWCY

Wagi punk­to­we lub pro­cen­to­we przy­pi­sa­ne do poszcze­gól­nych kry­te­riów oce­ny ofert:

  1. Cena brut­to — waga 40 % (40 pkt)

Licz­ba punk­tów = Cena brut­to ofer­ty najniższej/Cena brut­to bada­nej ofer­ty x 10 pkt

  1. Doświad­cze­nie zawo­do­we – waga 20 % (20 pkt)

W pro­ce­sie oce­ny bra­ne będą pod uwa­gę nastę­pu­ją­ce kryteria:

kry­te­rium

Waga kry­te­rium (%)

Maks. Licz­ba (pkt.)

Doświad­cze­nie zawo­do­we w zakre­sie pro­wa­dze­nia kam­pa­nii promocyjnych/reklamowych/informacyjnych

10 kam­pa­nii i wię­cej o zasię­gu mini­mum ogólnopolskim

15

15

Doświad­cze­nie zawo­do­we w zakre­sie pro­wa­dze­nia kam­pa­nii promocyjnych/reklamowych/informacyjnych

4–9 kam­pa­nii o zasię­gu mini­mum ogólnopolskim

5

5

Maks. suma pkt: 20

Licz­ba punk­tów wery­fi­ko­wa­na na pod­sta­wie załą­czo­nych do ofer­ty rekomendacji.

  1. Kon­cep­cja kam­pa­nii promocyjnej/reklamowej/informacyjnej – waga 40 % (40 pkt)

Oce­na cechy rozwiązania

kry­te­rium

Waga kry­te­rium (%)

Maks. Licz­ba (pkt.)

Okre­śle­nie tak­ty­ki działań

Ofer­ta otrzy­ma 10 pkt, jeże­li Wyko­naw­ca wyszcze­gól­ni for­my rekla­mo­we, któ­re mają być wyko­rzy­sta­ne, opi­sze roz­kład cza­so­wy poszcze­gól­nych dzia­łań z podzia­łem nie mniej dokład­nym niż tygo­dnio­wy z wyszcze­gól­nie­niem regionów

10

10

Ofer­ta otrzy­ma 5 pkt, jeże­li Wyko­naw­ca wyszcze­gól­ni for­my rekla­mo­we, któ­re mają być wyko­rzy­sta­ne, opi­sze roz­kład cza­so­wy poszcze­gól­nych dzia­łań z podzia­łem nie mniej dokład­nym niż 2‑tygodniowy

Ofer­ta otrzy­ma 0 pkt, jeże­li Wyko­naw­ca wyszcze­gól­ni for­my rekla­mo­we, któ­re mają być wyko­rzy­sta­ne, opi­sze roz­kład cza­so­wy poszcze­gól­nych dzia­łań z podzia­łem nie mniej dokład­nym niż miesięczny

Prze­ana­li­zo­wa­nie i dobór narzę­dzi z okre­śle­niem pro­por­cji ich użycia

 Ofer­ta otrzy­ma 10 pkt jeże­li Wyko­naw­ca okre­śli budżet dla każ­de­go dzia­ła­nia w opar­ciu o wcze­śniej wyzna­czo­ne cele oraz okre­śli cał­ko­wi­ty koszt kampanii

10

10

Ofer­ta otrzy­ma 5 pkt jeże­li Wyko­naw­ca okre­śli budżet cało­ścio­wy kam­pa­nii dla dzia­łań w opar­ciu o wcze­śniej wyzna­czo­ne cele

Ofer­ta otrzy­ma 0 pkt jeże­li Wyko­naw­ca okre­śli budżet cało­ścio­wy kampanii

Opty­ma­li­za­cja budżetu

Ofer­ta otrzy­ma 10 pkt, jeśli Wyko­naw­ca opi­sze spo­so­by i sytu­acje, w któ­rych budżet będzie opty­ma­li­zo­wa­ny (jak czę­sto będą robio­ne takie ana­li­zy, co będzie bra­ne pod uwa­gę), wyszcze­gól­ni narzę­dzia słu­żą­ce do tego celu oraz opi­sze jak będą one stosowane

10

10

Ofer­ta otrzy­ma 5 pkt, jeśli Wyko­naw­ca opi­sze spo­so­by i sytu­acje, w któ­rych budżet będzie opty­ma­li­zo­wa­ny, wyszcze­gól­ni narzę­dzia słu­żą­ce do tego celu oraz opi­sze jak będą one stosowane

Ofer­ta otrzy­ma 0 pkt, jeśli Wyko­naw­ca nie opi­sze jak budżet będzie optymalizowany

Opra­co­wa­nie

rapor­to­wa­nia przebiegu,

sku­tecz­no­ści oraz efektów

kam­pa­nii;

Ofer­ta otrzy­ma 10 pkt, jeśli Wyko­naw­ca poda, że rapor­to­wa­nie będzie odby­wać się w cyklu tygo­dnio­wym oraz przed­sta­wi jakie infor­ma­cje mają być prze­ka­zy­wa­ne oraz w jakiej formie

10

10

Ofer­ta otrzy­ma 5 pkt, jeśli Wyko­naw­ca poda, że rapor­to­wa­nie będzie odby­wać się w cyklu mie­sięcz­nym oraz przed­sta­wi jakie infor­ma­cje mają być prze­ka­zy­wa­ne oraz w jakiej formie

Ofer­ta otrzy­ma 0 pkt, jeśli Wyko­naw­ca nie poda w jakim cyklu ma odby­wać się rapor­to­wa­nie lub jakie infor­ma­cje mają być prze­ka­zy­wa­ne oraz w jakiej formie

Mak­sy­mal­na licz­ba punk­tów do uzy­ska­nia wyno­si 100.

Licz­by wszyst­kich punk­tów (kry­te­rium 1+2+3) po zsu­mo­wa­niu sta­no­wić będą koń­co­wą oce­nę oferty.

Za naj­ko­rzyst­niej­szą zosta­nie uzna­na ofer­ta z naj­więk­szą licz­bą punk­tów, tj. przed­sta­wia­ją­ca naj­ko­rzyst­niej­szy bilans kry­te­riów oce­ny ofert.

Zama­wia­ją­cy zastrze­ga sobie pra­wo wery­fi­ka­cji danych przed­sta­wio­nych w ofercie.

W przy­pad­ku prze­kro­cze­nia kwo­ty, jaką Zama­wia­ją­cy dys­po­nu­je na sfi­nan­so­wa­nie zamó­wie­nia, dopusz­cza się nego­cja­cję ofe­ro­wa­nej ceny. W przy­pad­ku, gdy pomi­mo nego­cja­cji stro­ny nie dopro­wa­dzą do zawar­cia umo­wy, zamó­wie­nie może zostać powie­rzo­ne (po uprzed­nich nego­cja­cjach) Wyko­naw­cy, któ­ry zło­żył kolej­ną pod wzglę­dem punk­to­wym ofertę.

  1. TER­MIN ZWIĄ­ZA­NIA OFERTĄ 

Ter­min zwią­za­nia ofer­tą to 30 dni kalen­da­rzo­wych od dnia upły­wu ter­mi­nu skła­da­nia ofert.

  1. OSO­BA UPRAW­NIO­NA DO KONTAKTU

Moni­ka Żak – koordynator@kson.pl

 

  1. MIEJ­SCE, TER­MIN I SPO­SÓB SKŁA­DA­NIA OFERT

Ofer­tę (skan) wraz z załącz­ni­ka­mi nale­ży prze­słać pocz­tą elek­tro­nicz­ną na adres: koordynator@kson.pl. Ofer­ty nale­ży prze­sy­łać w ter­mi­nie do 06.11. 2019 roku do godz. 12.00 ‚w tytu­le pro­szę wpi­sać: „zapy­ta­nie ofer­to­we — pro­mo­cja” Ofer­ty, któ­re wpły­ną do Zama­wia­ją­ce­go po wyzna­czo­nym ter­mi­nie skła­da­nia ofert nie będą roz­pa­try­wa­ne. Ofer­ty muszą posia­dać ceny brut­to uwzględ­nia­ją­ce wszyst­kie kosz­ty Wyko­naw­cy-Ofe­ren­ta. Wyło­nie­nie Wyko­naw­cy nastą­pi do dnia 14.11.2018r.

  1. UNIE­WAŻ­NIE­NIE POSTĘPOWANIA 

Zama­wia­ją­cy zastrze­ga sobie moż­li­wość unie­waż­nie­nia postę­po­wa­nia bez poda­nia przy­czy­ny. W przy­pad­ku unie­waż­nie­nia postę­po­wa­nia, Zama­wia­ją­cy nie pono­si kosz­tów postępowania.

  1. UWA­GI KOŃ­CO­WE
    Nie dopusz­cza się moż­li­wo­ści powie­rze­nia przez Wyko­naw­cę zamó­wie­nia pod­wy­ko­naw­com.
    Niniej­sze ogło­sze­nie nie jest ogło­sze­niem w rozu­mie­niu usta­wy pra­wo zamó­wień publicz­nych, a pro­po­zy­cje skła­da­ne przez zain­te­re­so­wa­ne pod­mio­ty nie są ofer­ta­mi w rozu­mie­niu kodek­su cywil­ne­go. Niniej­sze zapy­ta­nie ofer­to­we nie sta­no­wi zobo­wią­za­nia Zama­wia­ją­ce­go do zawar­cia umo­wy. Zama­wia­ją­cy może odstą­pić od pod­pi­sa­nia umo­wy bez poda­nia uza­sad­nie­nia swo­jej decyzji. 
  2. POSTA­NO­WIE­NIA KOŃCOWE 

Szcze­gó­ło­wy opis koncepcji:

  1. okre­śle­nie tak­ty­ki działań;
  2. w tym wyszcze­gól­nie­nie form/formatów rekla­mo­wych, któ­re mają być wykorzystywane,
  3. roz­ło­że­nie aktyw­no­ści w cza­sie w każ­dym z dzia­łań oraz osza­co­wa­nie wiel­ko­ści ruchu w podzia­le nie mniej dokład­nym niż miesięczny
  4. prze­ana­li­zo­wa­nie i dobór narzę­dzi z okre­śle­niem pro­por­cji ich użycia;
  5. wyzna­cze­nie budże­tu dla każ­de­go z działań/grup celo­wych itd. w opar­ciu o zało­żo­ne wcze­śniej cele.
  6. okre­śle­nie cał­ko­wi­te­go budże­tu dla kampanii
  7. opty­ma­li­za­cja budżetu;
  8. opi­sa­nie spo­so­bów i sytu­acji, w któ­rych budżet będzie opty­ma­li­zo­wa­ny (jak czę­sto będą robio­ne takie ana­li­zy, co będzie bra­ne pod uwagę)
  9. wyszcze­gól­nie­nie narzę­dzi słu­żą­cych do tego celu oraz opi­sa­nie jak będą one stosowane
  10. opra­co­wa­nie rapor­to­wa­nia prze­bie­gu, sku­tecz­no­ści oraz efek­tów kampanii;
  11. w jakim cyklu ma to rapor­to­wa­nie się odbywać,
  12. jakie infor­ma­cje mają być przekazywane,
  13. w jakiej formie

Do zapy­ta­nia ofer­to­we­go dołączono:

- załącz­nik nr 1 Wzór: For­mu­larz oferty

- załącz­nik nr 2 Wzór: Oświad­cze­nie o bra­ku powiązań

- załącz­nik nr 3 Wzór: Oświad­cze­nie o speł­nie­niu warun­ków udzia­łu w postępowaniu

 — zał. Nr 4 Wykaz doświad­cze­nia zawodowego

 

 

Niniej­sze zapy­ta­nie ofer­to­we nie sta­no­wi zobo­wią­za­nia do zło­że­nia zamówienia.

 

 

 O F E R T A

Nazwa i adres pod­mio­tu skła­da­ją­ce­go ofertę: .….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….…

NIP .….….….….….….….……                REGON .….….….….….….….….….….…..

Adres, na któ­ry Zama­wia­ją­cy powi­nien prze­sy­łać ewen­tu­al­ną korespondencję: .….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….

Oso­ba wyzna­czo­na do kon­tak­tów z Zamawiającym: .….….….….….….….….….….….….….….….……

Numer tele­fo­nu: 0 (**) .….….….….….….…..               Numer fak­su: 0 (**).….….….….….….…..

e‑mail .….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….…..

Odpo­wia­da­jąc na ogło­sze­nie doty­czą­ce zapy­ta­nia ofer­to­we­go nr 01/10/2019 na

- przy­go­to­wa­nie kon­cep­cji kam­pa­nii pro­mo­cyj­nej z opi­sem narzę­dzi uży­tych do prze­pro­wa­dze­nia kam­pa­nii promocyjnej 

- har­mo­no­gram wykonawczy

zgod­nie z wymo­ga­mi zawar­ty­mi w ogło­sze­niu z dnia 25.10.2019 r., ofe­ru­je­my wyko­na­nie przed­mio­tu zamó­wie­nia za cenę ryczałtową:

  • CENA cał­ko­wi­ta net­to ……………………(słow­nie: …………………………………..)
  • Cena cał­ko­wi­ta brut­to…………………………………. zł brut­to tj. słow­nie ……………………………………………………………………………… zło­tych brutto.
  1. Oświad­cza­my, że zapo­zna­li­śmy się z warun­ka­mi poda­ny­mi przez Zama­wia­ją­ce­go w ogło­sze­niu i nie wno­si­my do nich żad­nych zastrze­żeń, uzy­ska­li­śmy wszel­kie nie­zbęd­ne infor­ma­cje do przy­go­to­wa­nia ofer­ty i wyko­na­nia zamó­wie­nia, a tak­że akcep­tu­je­my pro­jekt umo­wy oraz ter­min reali­za­cji przed­mio­tu zamó­wie­nia poda­ny przez Zama­wia­ją­ce­go.
    2. W przy­pad­ku udzie­le­nia nam zamó­wie­nia zobo­wią­zu­je­my się do zawar­cia umo­wy w miej­scu i ter­mi­nie wska­za­nym przez Zama­wia­ją­ce­go.
    3. Do niniej­szej ofer­ty załą­cza­my nastę­pu­ją­ce dokumenty:
  • Kon­cep­cja kampanii,
  • Har­mo­no­gram wykonawczy
  1. .….….….….….…             ………….….….….….….….….….….

(pod­pis upraw­nio­ne­go przed­sta­wi­cie­la wykonawcy)

OŚWIAD­CZE­NIE

o bra­ku powią­zań kapi­ta­ło­wych i osobowych

 

 

 

 

 

……………………………….                                   ………………………dnia………………………

/pieczątka nagłów­ko­wa Oferenta/                                          /miejscowość/

Przy­stę­pu­jąc do udzia­łu w postę­po­wa­niu o udzie­le­nie zamó­wie­nia na: przy­go­to­wa­nie i prze­pro­wa­dze­nie szkolenia/ń w ramach pro­jek­tu „OD STA­ŻY­STY DO SPE­CJA­LI­STY:  AKTY­WI­ZA­CJA ZAWO­DO­WA OSÓB Z NIE­PEŁ­NO­SPRAW­NO­ŚCIA­MI POPRZEZ STA­ŻE W ADMI­NI­STRA­CJI PUBLICZ­NEJ” zapy­ta­nie ofer­to­we nr 01/10/2019 oświad­czam, że Wyko­naw­ca, któ­re­go repre­zen­tu­ję, nie jest pod­mio­tem powią­za­nym z Zama­wia­ją­cym oso­bo­wo lub kapi­ta­ło­wo, przy przy­ję­ciu, iż przez powią­za­nia kapi­ta­ło­we lub oso­bo­we rozu­mie się wza­jem­nie powią­za­nia pomię­dzy Zama­wia­ją­cym lub oso­ba­mi upo­waż­nio­ny­mi do zacią­ga­nia w imie­niu Zama­wia­ją­ce­go lub oso­ba­mi wyko­nu­ją­cy­mi w imie­niu Zama­wia­ją­ce­go czyn­no­ści zwią­za­ne z przy­go­to­wa­niem i prze­pro­wa­dze­niem pro­ce­du­ry wybo­ru Wyko­naw­cy a Zama­wia­ją­cym pole­ga­ją­ce w szcze­gól­no­ści na:

  1. Uczest­ni­cze­niu w spół­ce jako wspól­nik spół­ki cywil­nej lub spół­ki osobowej;
  2. Posia­da­niu co naj­mniej 10 % udzia­łów lub akcji;
  3. Peł­nie­niu funk­cji człon­ka orga­nu nad­zor­cze­go lub zarzą­dza­ją­ce­go, pro­ku­ren­ta, pełnomocnika;
  4. Pozo­sta­wa­niu w związ­ku mał­żeń­skim, w sto­sun­ku pokre­wień­stwa lub powi­no­wac­twa w linii pro­stej, pokre­wień­stwa lub powi­no­wac­twa w linii bocz­nej do dru­gie­go stop­nia lub w sto­sun­ku przy­spo­so­bie­nia opie­ki lub kurateli.

…………………………………………………………………………………………………………..

/pieczątka i pod­pis oso­by upo­waż­nio­nej do repre­zen­to­wa­nia Oferenta/

Załącz­nik nr 3

 

 

OŚWIAD­CZE­NIE

o speł­nie­niu warun­ków udzia­łu w postępowaniu

……………………………….                                   ………………………dnia………………………

/pieczątka nagłów­ko­wa Oferenta/                                          /miejscowość/

Przy­stę­pu­jąc do udzia­łu w postę­po­wa­niu o udzie­le­nie zamó­wie­nia na   w ramach pro­jek­tu„ „OD STA­ŻY­STY DO SPE­CJA­LI­STY:  AKTY­WI­ZA­CJA ZAWO­DO­WA OSÓB Z NIE­PEŁ­NO­SPRAW­NO­ŚCIA­MI POPRZEZ STA­ŻE W ADMI­NI­STRA­CJI PUBLICZ­NEJ” zapy­ta­nie ofer­to­we nr 01/10/2019

Ja/my niżej podpisany/i

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(imio­na i nazwi­ska osób upo­waż­nio­nych do repre­zen­to­wa­nia Oferenta)

dzia­ła­ją­cych w imie­niu i na rzecz:

……………………………………………………………………………………………………………

(nazwa Ofe­ren­ta)

Oświadczam/y, że:

  1. a) Posiadam/y upraw­nie­nia do wyko­ny­wa­nia zamówienia.
  2. b) Dysponuję/emy poten­cja­łem tech­nicz­nym do wyko­na­nia zamówienia.
  3. c) Znajduję/emy się w sytu­acji eko­no­micz­nej i finan­so­wej zapew­nia­ją­cej wyko­na­nie zamówienia.

…………………………………………………………………………………………………………..

/pieczątka i pod­pis oso­by upo­waż­nio­nej do repre­zen­to­wa­nia Oferenta/