Szanowni Państwo,
w związku z decyzją organów państwowych o czasowym zamknięciu od 12 marca 2020 r. wszystkich instytucji kultury w Polsce — w okresie rozprzestrzeniania się koronawirusa — informujemy, że spektakle oraz wydarzenia organizowane w Operze Wrocławskiej zostają wstrzymane.
Bilety na wydarzenia, które nie odbędą się w terminie od 12 marca podlegają pełnemu zwrotowi.
„CARMEN”
Premiera spektaklu „Carmen” zostanie przeniesiona. Bilety zakupione na spektakle premierowe oraz pozostałe terminy będą podlegały wymianie. Szczegółowe informacje przekażemy wkrótce.
Zwrot biletów kupionych online
Zwrot pieniędzy za bilety zakupione drogą elektroniczną otrzymają Państwo automatycznie na konto w terminie do 30 kwietnia 2020 r. Nie ma onieczności kontaktu z Działem Promocji i Obsługi Widzów.
Zwrot biletów kupionych w kasie
Bilety kupione w kasie, opłacone kartą lub gotówką można zwrócić e‑mailowo, wysyłając je na adres: opera@opera.wroclaw.pl zawierając w treści:
* Imię i nazwisko
* Numer rachunku bankowego, na który ma zostać wysłany zwrot
* Dane adresowe do rachunku bankowego
Koniecznie należy dołączyć skany w formacie PDF lub wyraźne zdjęcie biletów i paragonu w formacie JPG.
Ze względu na zagrożenie wirusem kasy biletowe są tymczasowo zamknięte. Po ich ponownym otwarciu będzie można dokonać zwrotu biletów także zgłaszając się osobiście.
W razie pytań prosimy o kontakt z Działem Promocji i Obsługi Widzów
od poniedziałku do piątku
w godz. 09:00–14:00 pod nr telefonu 71 370 88 80.
Uprzejmie prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Jednocześnie zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej www.opera.wroclaw.pl oraz profilu Facebook, gdzie będziemy umieszczać wszystkie informacje.