Logo Karkonoskiego Sejmiku Osób niepełnosprawnych

Ope­ra Wro­cław­ska informuje:

Sza­now­ni Państwo,

w związ­ku z decy­zją orga­nów pań­stwo­wych o cza­so­wym zamknię­ciu od 12 mar­ca 2020 r. wszyst­kich insty­tu­cji kul­tu­ry w Pol­sce — w okre­sie roz­prze­strze­nia­nia się koro­na­wi­ru­sa — infor­mu­je­my, że spek­ta­kle oraz wyda­rze­nia orga­ni­zo­wa­ne w Ope­rze Wro­cław­skiej zosta­ją wstrzymane.

Bile­ty na wyda­rze­nia, któ­re nie odbę­dą się w ter­mi­nie od 12 mar­ca pod­le­ga­ją peł­ne­mu zwrotowi.

„CAR­MEN”

Pre­mie­ra spek­ta­klu „Car­men” zosta­nie prze­nie­sio­na. Bile­ty zaku­pio­ne na spek­ta­kle pre­mie­ro­we oraz pozo­sta­łe ter­mi­ny będą pod­le­ga­ły wymia­nie. Szcze­gó­ło­we infor­ma­cje prze­ka­że­my wkrótce.

Zwrot bile­tów kupio­nych online

Zwrot pie­nię­dzy za bile­ty zaku­pio­ne dro­gą elek­tro­nicz­ną otrzy­ma­ją Pań­stwo auto­ma­tycz­nie na kon­to w ter­mi­nie do 30 kwiet­nia 2020 r. Nie ma oniecz­no­ści kon­tak­tu z Dzia­łem Pro­mo­cji i Obsłu­gi Widzów.

Zwrot bile­tów kupio­nych w kasie

Bile­ty kupio­ne w kasie, opła­co­ne kar­tą lub gotów­ką moż­na zwró­cić  e‑mailowo, wysy­ła­jąc je na adres: opera@opera.wroclaw.pl zawie­ra­jąc w treści:

* Imię i nazwi­sko
* Numer rachun­ku ban­ko­we­go, na któ­ry ma zostać wysła­ny zwrot
* Dane adre­so­we do rachun­ku ban­ko­we­go
Koniecz­nie nale­ży dołą­czyć ska­ny w for­ma­cie PDF lub wyraź­ne zdję­cie bile­tów i para­go­nu w for­ma­cie JPG.

Ze wzglę­du na zagro­że­nie wiru­sem kasy bile­to­we są tym­cza­so­wo zamknię­te. Po ich ponow­nym otwar­ciu będzie moż­na doko­nać zwro­tu bile­tów tak­że zgła­sza­jąc się osobiście.

W razie pytań pro­si­my o kon­takt z Dzia­łem Pro­mo­cji i Obsłu­gi Widzów
od ponie­dział­ku do piąt­ku
w godz. 09:00–14:00 pod nr tele­fo­nu 71 370 88 80.

Uprzej­mie pro­si­my o cier­pli­wość i wyro­zu­mia­łość. Jed­no­cze­śnie zachę­ca­my do śle­dze­nia naszej stro­ny inter­ne­to­wej www.opera.wroclaw.pl  oraz pro­fi­lu Face­bo­ok, gdzie będzie­my umiesz­czać wszyst­kie informacje.