Logo Karkonoskiego Sejmiku Osób niepełnosprawnych

Infor­ma­cja NETIA

Sza­now­ni Państwo,

netiaw tej wyjąt­ko­wej sytu­acji, w jakiej się wszy­scy zna­leź­li­śmy, zapew­nia­my, że podej­mu­je­my dzia­ła­nia, któ­re mają na celu dal­sze nie­za­kłó­co­ne świad­cze­nie usług na naj­wyż­szym poziomie.

Infra­struk­tu­ra, któ­rą dys­po­nu­je­my jest dobrze przy­go­to­wa­na na zwięk­szo­ne obcią­że­nie, wywo­ła­ne m.in. zamknię­ciem szkół i przej­ściem wie­lu naszych klien­tów na tryb pra­cy zdal­nej. Powo­ła­ny w Gru­pie Netia sztab kry­zy­so­wy na bie­żą­co moni­to­ru­je sytu­ację i podej­mu­je sto­sow­ne dzia­ła­nia, mając na uwa­dze zdro­wie i bez­pie­czeń­stwo naszych pra­cow­ni­ków, współ­pra­cow­ni­ków i klientów.

W związ­ku z sytu­acją epi­de­mio­lo­gicz­ną pod­ję­li­śmy łącz­nie wie­le ini­cja­tyw, któ­re mają na celu nie tyl­ko mini­ma­li­zo­wa­nie roz­prze­strze­nia­nia się koro­na­wi­ru­sa, ale też zacho­wa­nie cią­gło­ści dzia­ła­nia i nie­za­kłó­co­ne­go świad­cze­nia usług, w przy­pad­ku reali­za­cji skraj­nie nega­tyw­nych sce­na­riu­szy. Przy­kła­do­wo, klu­czo­we dla cią­gło­ści i jako­ści świad­cze­nia usług zespo­ły (np. Network Ope­ra­tions Cen­ter) zosta­ły roz­dzie­lo­ne fizycz­nie na kil­ka nie­za­leż­nych grup, a wie­le osób wyko­nu­je swo­je zada­nia zdal­nie. Jeste­śmy rów­nież przy­go­to­wa­ni tech­nicz­nie i orga­ni­za­cyj­nie na koniecz­ność pra­cy zdal­nej, znacz­nie więk­szej niż obec­nie licz­by pracowników.

Zachę­ca­my Pań­stwa do kon­tak­tów tele­fo­nicz­nych lub wideo z opie­ku­na­mi. Netia dys­po­nu­je roz­wią­za­nia­mi do pra­cy zdal­nej, któ­re w obec­nej sytu­acji mogą być dla Pań­stwa przydatne.

Pozdra­wiam,
Jolan­ta Lorenc
Dyrek­tor Obsłu­gi Klien­ta B2B

KAMPANIA "I'M JUST LIKE YOU"


This will close in 20 seconds